Jednostka posiada następujące wyposażenie:
Przekładnia TwinDisk
Zamknięty układ chłodzenia widoczny na zdjęciach (rury podwodne wzdłuż lewej burty)
Wciągarka na pokładzie 5 ton
Żuraw na pokładzie 0,6 tony
Hak holowniczy SWL 2,5 tony
Odbijacze holownicze
Demontowalne relingi
Ogrzewanie elektryczne sterówki
Elektryczne ogrzewanie silnika
Sterowanie za pomocą joysticka lub steru
Statek po przeglądzie na suchym doku z nową śrubą napędową (jak widać na zdjęciach) i posiada odnowione świadectwo klasy PRS na następne 5 lat. Jednostka pracowała jako łódź robocza mniejszego CSD. Dzięki dwóm sterom jednostka jest bardzo zwrotna, w zależności od wielkości statku. Jak widać na zdjęciach idealnie nadaje się do wyprowadzenia rurociągu na ląd z wody.
W 2018 roku jednostka została zakupiona przez obecnego Właściciela i przeszła kompletną renowację/przebudowę np.:
- cały kadłub jest nowy,
- silnik po remoncie (obecnie ma 2500 wypracowanych godzin),
- nowy generator,
- nowa instalacja elektryczna i rurociągowa,
- nowy sprzęt nawigacyjny,
- odnowione wnętrze.
W 2018 jednostka była idealna tak jak po oddaniu z budowy.
Wyposażenie nawigacyjne:
- radar Koden,
- echosonda Koden,
- GPS Furuno,
- 2x UKF z DSC i GPS Icom,
- kamera z monitorem na pokładzie rufowym.
Ponadto jednostka posiada:
- 2 zbiorniki na paliwo 2x500 litrów,
- 1 główny zbiornik hydrauliczny,
- 1 mały zbiornik hydrauliczny do przekładni sterówki,
- 2 pompy hydrauliczne 1 do dźwigu i 2 do wciągarki.
Swobodna prędkość przelotowa wynosi 6 węzłów, a maksymalna wynosi 7 węzłów.
Zapraszamy na oględziny w okolicach Elbląga po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.