Jednostka w bardzo dobrym stanie technicznym.
ZESPÓŁ NAPĘDOWY
W pomieszczeniu siłowni głównej łznajduje się zespół napędowy w skład, którego wchodzą:
- silnik główny VOLVO PENTA TAMD 122 A nr 867955,
- przekładnia główna MEKANORD 337 HS o przełożeniu 5,11:1,
- agregat prądotwórczy JANMAR – 44 kW,
- śruba 4 piórowa nastawna z wałem napędowym w dyszy Korta,
- maszynka sterowa z instalacją hydrauliki siłowej urządzenia sterowego,
- baterie akumulatorów /rozruchowe i awaryjne/ - 6 szt
- system pomp ppoż., paliwa, balastu, hydrauliki wraz z systemami rurowymi,
WYPOSAŻENIE SPECJALISTYCZNE/POŁOWOWE
Wyposażenie specjalistyczne stanowią:
- trzy wciągarki trałowe z silnikami hydraulicznymi, przekładniami i hamulcami o uciągu 5 ton z max prędkością 60 obr/min.
- dwie wciągarki sieciowe pojedyncze z silnikami hydraulicznymi, przekładniami i hamulcami o uciągu 5 ton i max prędkością 48 obr/min.
- dwie wciągarki pomocnicze z silnikami hydraulicznymi, przekładniami i hamulcami o uciągu 3 ton i max prędkością 30 obr/min.
- maszyny duńskiej firmy KM FICH MACHINERA A/S do obróbki złowionych ryb,
- system sond sieciowych i trałowych,
- dwie deski trałowe,
- zestawy siatek połowowych,
WYPOSAŻENIE RADIO-NAWIGACYJNE
Wyposażenie elektroniczne stanowią:
- 2 radary KODEN MDC-5004BB z AIS/ARPA/C-M z anteną,
- 4 monitory MARINELINE MAL19G1,
- mapa elektroniczna M299,
- echosonda szerokopasmowa CVS-FX2DB,
- sonar KDS-6000BB,
- kompas satelitarny KGC-222,
- multiplexer miniplex-3E,
- KODEN AIS KAT-330,
- programy nawigacyjne TURBOWIN ARPA/AIS w 3D,
- komputer PC SEATECH ,
- polskie mapy nawigacyjne – elektroniczne ENCs,
- wskaźnik prędkości wiatru,
- autopilot COMNAV P4,
- kompas satelitarny do autopilota COMNAV P4,
- 2 radiotelefony SAILOR 6215 z przystawką DSC
- monitor pokładowy w obudowie nierdzewnej,
- monitor NEOVO,
- kamery pokładowe 5 szt z monitorem,
Do ww. urządzeń anteny i okablowanie.
Jednostka gotowa do oględzin/sprzedaży w porcie Kołobrzeg po uzgodnieniu terminu vai e-mail office@shipbroker.pl