Jednostka posiada dokumenty SUK na II strefę 1074t - barka otwarta 900t(2,22) M3 1600. Poniżej szczegóły oferty:
· 2m – 764t
· Ładownie 2 – 1 x 18,70 – 1 x 37,60
· Pokrywy aluminiowe
· Podłoga stalowa
· Wózki szt. 2 elektro – hydra. (ostatnio zakupiony 1 firmy Blommart)
· Ster strumieniowy DAF 350Ps, tunel cały nowy założony wraz z nową maszynownią plus nowy agregat HATZ 25kW w 2009 roku Holandia De Groot
· Agregaty 1 x 17kW Mitsubishi, 2 x HATZ 25kW
· Zbiornik paliwa 28 000 l
· Silnik Mitsubishi typ S12A2MPTA – 634kW – 862KM rok bud. 2004
· Silnik serwisowany jest przez firmę KOEDOOD (10 000 – 12 000mtg)
· Wysokość całkowita 5,5m po opuszczeniu sterówki 4,8m (barka pusta)
· Radar MTH 721, rok bud. 2019, autopilot (ostatnio zakupiony maszt firmy Blommart i zamontowany radar na dziobie)
· Nowe radio, anteny
· Autokran 11m
· Klasa barki do marca 2025 roku
· Pomieszczenia socjalne – rufa (możliwość reaktywowania pomieszczeń na dziobie)
· Kuchenka gazowa
· Wszystkie lampy nawigacyjne plus 2 szperacze rufa plus dziób nowe
· Centralne ogrzewanie Buderus autom. plus z silnika
· Stery hydrauliczne - przewody plus pompa (2 lata)
· W marcu 2019 roku na klasie w Lauenburgu zostały wymienione burty 2 x 80m2, lewa i prawa burta razem 160m2, koszt 112 000 Euro, razem koszt klasy wyniósł 140 000 Euro
· Dno barki plus obła były wymienione przez poprzedniego właściciela w 1998 roku
- barka posiada również przetwornice Victron , nowy prostownik Victron 100am autom., dużo części zapasowych: nową pompę zewnętrznego chłodzenia, pompę ppoż., dodatkowo zamontowany alternator na silniku głównym
- Możliwość płatności ratalnej. Pierwsza płatność - EUR 50 tys.
Dostępność: Szczecin