Statek towarowy nośność 917 ton przy zanurzeniu 2.49.
Wymiary : długość 67m ,szerokość 8,20 m , max zanurzenie 2,50 m, szerokość pokładu 0,8 ,wysokość zrębnicy 0,85 m , jedna ładownia ( dł 42,95 m) podwójna podłoga w ładowni oraz w maszynowni, luki aluminiowe, skosy samotrymujące, przejazd pod przęsłami możliwy do wysokości 3,95, sterówka opuszczona hydraulicznie , stery hydrauliczne. Dwa agregaty prądotwórcze 9,6 i 17 KVA.
Ster strumieniowy na dziobie 190 PS .
Pomieszczenia na dziobie: dwa pomieszczenia mieszkalne pod pokladem kuchnia , łazienka WC.
Pomieszczenia mieszkalne na rufie 3 pokoje, kuchnia,łazienka WC,centralne ogrzewanie. Instalacja gazowa na dziobie i rufie.
Wskaźnik obracania, autopilot, echolot, kompas, 3 radiotelefony , przetwornica 2,5 KW, zapasowa śruba napędowa.
Silnik 1 Deutz –Diesel ,TYP RV6M 545 , rok budowy 1957 ,6 cylinder, 500 KM ( 368 KW) przy 380 obr/min.
River Radar z kolorowym wyświetlaczem MTH 7216/7/(RT , pozwolenie radiowe i na Radar do 2028 AIS , rejon pływania REN i strefa 2
Kubatura m 3 (42,95x6,55x3,25).
PDV ważny do marca 2020.
Gaz ważny do 07 2020.
Barka w grudniu 2018 r. miała w stoczni Meppel w Holandii przeprowadzony remont generalny wału śrubowego ze szlifem i wymianą łożysk , oraz remont sterów z wymianą, łożysk.
Zapraszamy do oględzin na terenie Szczecina lub Niemiec.